Anmälan

Anmälan sker till kansliet senast två månader före varje block. Antalet platser är begränsade. Varje kurs måste ha minst 10 deltagare för att kursen ska genomföras. Efter anmälan skickas en faktura som ska vara betald inom 10 dagar. Anmälan är bindande. Kursavgiften återbetalas vid uppvisande av sjukintyg eller liknande. Om arrangören ställer in återbetalas kursavgiften.

Anmälan är öppen till alla block som har datum.

Anmälan till ett block görs via formuläret nedan eller till kansliet@hovslagareforeningen.se

Vi har avtal med Best Western Hotel Svava i Uppsala och kan erbjuda våra kursdeltagare rabatt på övernattning. Ange ”Hovslagareföreningen” vid bokning. Ytterligare information om hur man bokar får man i samband med annan information inför varje block.

Har du tidigare genomfört ett block är du välkommen att gå om blocket som åhörare. Se kostnad nedan.

Medlemmar i SHF är ansvars- och olycksfallsförsäkrade genom föreningen. Övriga deltagare måste ha egna giltiga likvärdiga försäkringar.

Priser:

Medlem i SHF Ej medlem
Block 1 6500 kr  7500 kr
Block 2 5000 kr 6000 kr
Block 3 2500 kr 3000 kr
Block 4 5000 kr 6000 kr
Block 5 6500 kr 7500 kr
Block 6 5000 kr 6000 kr
Block 7 6500 kr 7500 kr
Åhörare/ repetition – alla block. 1500 kr 1500 kr
Examen 5000 kr 6000 kr

Moms tillkommer på samtliga priser.

Datum för blocken 2017

Block 1 23-25 november 2018 på SLU i Uppsala. – Anmälan via formuläret nedan eller mejl till kansliet@hovslagareforeningen.se
Block 2 9 – 10 maj 2019. Anmälan senast den 9 mars 2019.
Block 3 November 2019.
Block 4
Preliminärt september 2019.
Block 5 1 – 2 juni 2019. Anmälan senast den 1 april 2019.
Block 6 November 2019.
Block 7 Våren 2020.
Examen Sensommar/höst 2020.

Anmäl dig via formuläret nedan.