Anmälan

Anmälan sker till kansliet senast tre veckor före varje block. Antalet platser är begränsade. Varje kurs måste ha minst 10 deltagare, annars kommer kursen att ställas in. Efter anmälan skickas en faktura som ska vara betald inom 10 dagar. Anmälan är bindande, kursavgiften återbetalas vid uppvisande av sjukintyg eller liknande. Om arrangören ställer in återbetalas kursavgiften.

Anmäl på mail till kansliet@hovslagareforeningen.se eller 0702-088 008. Uppge namn, adress, e-postadress, personnummer och telefon.

Vi har avtal med hotell och kan erbjuda våra kursdeltagare kraftig rabatt på övernattning. Information om hur man bokar får man i samband med anmälan.

Priser:

Medlem i SHF Ej medlem
Block 1

Åhörare/ repetition

6500 kr

Block 2 5000 kr 6000 kr
Block 3 2500 kr 3000 kr
Block 4 5000 kr 6000 kr
Block 5 6500 kr 7500 kr
Block 6 5000 kr 6000 kr
Block 7 6500 kr 7500 kr
Examen 5000 kr 6000 kr

Moms tillkommer på samtliga priser.

Datum för blocken 2017

Block 1
Block 2
Block 3  9 November – Intresseanmälan kan skickas till kansliet@hovslagareforeningen.se
Block 4
16 – 17 september  – Intresseanmälan kan skickas till kansliet@hovslagareforeningen.se
Block 5  (Preliminärt datum) 9-10 Juni 2018 – Intresseanmälan kan skickas till kansliet@hovslagareforeningen.se
Block 6  10-11 November – Intresseanmälan kan skickas till kansliet@hovslagareforeningen.se
Block 7  5-7 April 2018 – Intresseanmälan kan skickas till kansliet@hovslagareforeningen.se
Examen

Anmälan är öppen till alla block som har datum, tänk på att antalet deltagare är begränsat. Det går bra att anmäla sitt intresse för övriga block.

För att så småningom kvala till att avlägga mästarprov krävs det godkänd examen från fortbildningen + gesällbrev.

Medlemmar i SHF är ansvars- och olycksfallsförsäkrade genom föreningen. Övriga deltagare måste ha egna giltiga likvärdiga försäkringar.