Årets hovslagarekollega 2024

Årets nominerade hovslagare är, utan inbördes ordning;

1. Henrik Jansson
  2. Martin Bruks
  3. Pinge Andersson
  4. Rickard Svärd

Räkneverket är nollställt och ni lägger en röst på den ni tycker förtjänar titeln ”Årets kollega 2024” mest.

Från och med den 1 april kommer de fyra hovslagare som fått flest nomineringar att presenteras på hemsidan. Mellan den 1 och 21 april utses den bästa kollegan via en mejlomröstning, där du lägger din röst på en av de fyra och mejlar namnet på den du tycker ska vinna till hovslagarekollega@hovslagareforeningen.se.

Vinnaren kommer att presenteras under lördagens festmiddag under årsmöteshelgen på Åby.

Har du den bästa hovslagarekollegan i Sverige?
Du vet, den där kollegan man alltid kan ringa för att rådfråga och bolla tankar med, eller den som hör av sig bara för att fråga hur du mår.

Den person du just nu sitter och tänker på tycker vi att du ska nominera till ”Årets hovslagarekollega 2024”, som vi kommer att kora under Svenska hovslagareföreningens årsmöteshelg 26-28 april på Åbytravet.

Skriv en motivering till varför just han eller hon ska bli Årets hovslagarekollega 2024 och mejla din motivering senast den 31 mars till: hovslagarekollega@hovslagareforeningen.se

Från och med den 1 april kommer de fyra hovslagare som fått flest nomineringar att presenteras på hemsidan. Mellan den 1 och 25 april utses den bästa kollegan via en mejlomröstning, där du lägger din röst på en av de fyra och mejlar namnet på den du tycker ska vinna till hovslagarekollega@hovslagareforeningen.se.

Den nominerade ska vara medlem i SHF.