Årsmöte 2021

Svenska Hovslagareföreningens årsmöte 2021

Svenska Hovslagareföreningens årsmöte 2021 hålls söndagen den 18 april klockan 11.00.

Mötet kommer att ske digitalt via programmet Zoom.
Den som vill delta gör klokt i att förbereda sig genom att ladda hem programmet från webbsidan:
www.zoom.us
Klicka på den röda knappen där det står ”Sign up, it’s free” och välj inloggningsalternativ.

En länk till mötet kommer att mejlas ut till alla medlemmar som har angivit sin mejladress till kansliet, cirka 24 timmar innan mötet.

Får du inte mejl från föreningen så beror det på att du inte informerat kansliet om din e-postadress.

Om du vill delta på mötet och vet med dig att SHF saknar din mejladress så skicka ett mejl till kansliet.
Årsmöteshandlingarna kommer att finnas tillgängliga på hemsidan två veckor innan mötet. Du hittar dem under fliken medlemssidor/årsmöte på hemsidan.

Stadgeändringar – förslag – – – > Länk

Årsmöteshandlingar (Inloggning erfordras)