Vidareutbilda dig med vår Fortbildning!

Nu drar en ny omgång av Fortbildningen igång med Block 1 Anatomi den 28-30 november i Uppsala!

För att stimulera våra hovslagare att vidareutbilda sig har SHF beslutat att ge medlemmar som påbörjar Fortbildningen nu med block 1 ett bidrag om 2000 kr till denna kursen.

Block 1 är 2,5 dagar och ordinarie pris med medlemsrabatt är 6500 kr, utan medlemsrabatt 7500 kr. Medlemmar betalar alltså med vårt erbjudande 4500 kr! (priser ex moms) Antalet platser är begränsat, anmäl dig till kansliet@hovslagareforeningen.se. Anmälan är bindande.

Vår fortbildning är till för dig som har en grund inom hovslageriyrket och vill utveckla dig själv och ditt företag. Vi går verkligen på djupet inom anatomi och fysiologi och genom de olika blockkurserna får du sammantaget en rejäl kompetenshöjning. I några block deltar dessutom även veterinärer. Dagens hovslageri innefattar allt mer komplexa skoningslösningar och vi samarbetar mer och mer med veterinärer, inte bara på kliniknivå. För hovslagaren innebär en kompetenshöjning att man kan ta på sig mer kvalitativa jobb som öppnar för större intjäningsmöjligheter och samtidigt är mentalt stimulerande.

Välkomna!