Årsmöte 2020, Åbytravet

OBS!  INSTÄLLT P.G.A.  CORONAVIRUS

Den 3-5 april slår vi upp portarna till Svenska Hovslagareföreningens årsmöte.

Ni är varmt välkomna till det som är Sveriges största fackmässa för hovslagare.

I år håller vi till på Åbytravet, vars lokaler har allt man kan önska.

Åbys lokaler erbjuder utmärkta förutsättningar. Allt, inklusive hotellet, ligger under samma tak.

Programmet finns här —> LÄNK

Anmälan sker senast 10 februari till: kansliet@hovslagareforeningen.se, ange Era namn & telefonnummer.

OBS!!!  Boka hotell senast 10:e Februari! – förutom våra ”paxade” rum så är det fullbokat!

Det finns rum på Åby från och med Torsdag!

Boende till rabatterat pris bokas på Best Western Plus Åby hotell. Priset är 950 SEK/natt (inklusive moms) för enkelrum samt 1 150 SEK/natt för dubbelrum. I rumspriset ingår frukostbuffé, trådlöst internet, tillgång till gym, bastu och relax.

Bokning av logi på Best Western Plus Åby hotell.
Bokningskod: 50571 via info@abyhotel.se eller 031-3840200.
OBS! Senast den 10 Februari 2020 behöver man ha bokat sin logi för att säkra sig ett rum.

I mejlet anges fullständigt namn, vilka datum bokningen gäller och telefonnummer. Vid boende i dubbelrum anges båda namnen. I mejlets ämnesrad anges bokningskoden: 50571, så får ni det rabatterade priset. Bokningen ska vara gjord absolut senast den 10/2 för att få rabatten men boka gärna tidigare.

Matbeställning:

OBS! alla biljetter är daterade och gäller endast den dagen!

I ”Fikat” ingår kaffe, de kaffebiljetter som finns är om man vill ha kaffe vid andra tillfällen.

Väl mött!

Svenska Hovslagareföreningen

English:

Registration is due no later than February 10 to: kansliet@hovslagareforeningen.se  enter your name & telephone number.

NOTE !!! Book your hotel by February 10th! – in addition to our ”reserved” rooms it is fully booked!

Accommodations at a discounted price are booked at the Best Western Plus Åby hotel. The price is SEK 950 / night (including VAT) for single rooms and SEK 1,150 / night for double rooms. The room rate includes breakfast, wireless internet, gym access, sauna and relax.

Booking of accommodation at Best Western Plus Åby hotel.
Booking code: 50571 via info@abyhotel.se or 031-3840200.

In the e-mail specifiy the full name, dates of booking and telephone number. When living in a double room, both names are given. In the email subject line enter the booking code: 50571, you will receive the discounted price. The booking must be made absolutely no later than 10/2 to receive the discount, but please book earlier.

Meal tickets:

NOTE! all tickets are dated and only valid that day!

”Fikat” includes coffee, the coffee tickets available are if you want coffee at other times.

Best regards!

Swedish Farrier Association